Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | Aktualności | Straż pożarna


Praca w straży pożarnej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje kandydatów na stanowisko głównego księgowego.


Wymiar etatu: 0,5

Miejsce wykonywania pracy:

Ostrów Mazowiecka
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
07-300 Ostrów Mazowiecka
ul. 11 Listopada 5


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:


- prowadzenie rachunkowości w zakresie wydatków budżetowych
- prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu finansowego i ich analiz,
- obsługa płacowa jednostki,
- opracowywanie przepisów wewnętrznych wydawanych przez komendanta powiatowego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
wymagania niezbędne

- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie: 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości.

pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość zasad gospodarki finansowej jednostki budżetowej,
- znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych,
- znajomość ustawy o państwowej straży pożarnej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość i praca w programie płatnik.

wymagania dodatkowe

- staż pracy w służbach finansowych Państwowej Straży Pożarnej,
- zdolność analitycznego myślenia,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- dyspozycyjność,
- znajomość obsługi programu finansowego FK Jacek Nowiński oraz sprawozdawczego SJO BeSTI@.

wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie świadectw pracy,
- kopie przydatnych świadectw i dyplomów ukończonych kursów (szkoleń) specjalistycznych przydatnych na proponowanym stanowisku głównego księgowego.


Termin składania dokumentów:

do 11 marca 2011r.


Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. 11 Listopada 5.
07-300 Ostrów Mazowiecka


Inne informacje:
Oferty, które wpłyną po 11.03.2011r. nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji zostaną poinformowani telefonicznie o terminie jego przeprowadzenia. Nieotrzymanie zaproszenia do udziału, w tym etapie w ciągu30 dni od ukazania się ogłoszenia jest równoznaczne z negatywnym rozparzeniem oferty. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym fakcie informowane, a ich aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-29)7463216 lub (029)7463213

Dodaj komentarz



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.